Polityka jakości
21 maja 2018 12:04
Polityka Jakości Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy w Tychach wynika
z długofalowej strategii rozwoju Zakładu, tworzącej podstawy egzystencji Zakładu w przyszłości.
Mając świadomość, że polityka jakości jest polityką przyszłości najważniejszym celem działalności Zakładu jest zapewnienie świadczenia usług w zakresie zarządzania i administrowania zasobami mieszkalnymi i niemieszkalnymi o jakości spełniającej oczekiwania klientów.
CELAMI JAKOŚCIOWYMI ZAKŁADU SĄ:
- ciągłe podnoszenie jakości obsługi mieszkańców w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami,
- racjonalne wydatkowanie środków finansowych w zakresie zarządzania, administrowania gruntami i nieruchomościami, eksploatacji, inwestycji i remontów budynków oraz lokali mieszkalnych i niemieszkalnych,
GŁÓWNYMI KIERUNKAMI REALIZACJI CELÓW JAKOŚCIOWYCH SĄ:
- systemowe podejście do jakości usług poprzez wdrożenie utrzymywanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością,
- wdrażanie zasady, że za jakość odpowiadają wszyscy pracownicy, poczynając od Dyrektora Zakładu, a na wykonawcy najprostszej operacji kończąc,
- systematyczne szkolenie załogi w zakresie obsługi klientów oraz metod zarządzania jakością,
- załatwianie wnoszonych spraw w trybie i terminach określonych przepisami prawa,
- traktowanie klienta jako partnera poprzez taktowne zachowanie się wobec niego,
- ciągłe badanie rynku oraz doskonalenie swoich usług dla spełniania potrzeb i oczekiwań klientów.